niedziela, 29 grudnia 2013

2, 3 i 4 Libsten Awards!

Nominacja do Libsten Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował. 

Chciałam bardzo podziękować tym co nominowali mnie do Libsten Awards. Nie umiem uwierzyć, że aż cztery razy zostałam nominowana! Dziękuję wam bardzo <3
Nominację dostałam od Elizabeth ToStyMaHoPay, HanioJuliokowo XD oraz od Torii.

Trzeba nominować 11 blogów, ale dlatego, że już poprzednio tyle nominowałam, to teraz już nie mam tak dużo ;C
Nominowane przeze mnie blogi:
1. http://opowiadaniemary.blogspot.com/
2. http://dont-worry-be-happy8.blogspot.com/
3. http://the-hunger-game-new-story.blogspot.com/
4. http://case-closed-story.blogspot.com/

To wszystkie które czytam, czyli razem 15 :D

  Pytania na które muszę odpowiedzieć:

1. Co cenisz najbardziej w swoim opowiadaniu?

2. Skąd pomysł na opowiadanie?
Chodziłam sobie przez wakacje na spacery i wtedy wpadało mi pełno pomysłów do głowy, więc zaczęłam pisać :)

3. Ile słodzisz łyżek do herbaty?
2

4. Do jakich fandomów należysz?
Directioner, Mixer, Potterhead, Mahomie, Selenator.

5. Piosenka które poruszyła tobą i twoim patrzeniem na życie?
Little Things, Change Your Life

6. Ulubiony film/serial/książka.
Film: This Is Us, Igrzyska Śmierci i Harry Potter.
Serialu ulubionego nie mam.
Książka: Harry Potter, Letnia Akademia Uczuć

7. Twoje największe marzenie?
To marzenie, więc go nie powiem. Ale gdyby się spełniło była bym najszczęśliwszą osobą na całym świecie *.*

8. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Muzyka, przyjaciele, idole i ktoś <3

9. Jakiej muzyki słuchasz?
Pop, rock

10. Co robisz w wolnym czasie?
Gram na keyboardzie, gitarze, tańczę, piszę i czasami śpiewam *.*

11. Jakie sporty lubisz?
Piłkę nożną i koszykówkę

1. Co byś zrobiła , jakbyś się dowiedziała, że twoja przyjaciółka pisze z twoim chłopakiem , a ty o tym ni nie wiesz?
Pisać to chyba nie koniec świata, ale na pewno bym z nią poważnie porozmawiała.

2. Czy masz jakieś lęki?
Lęk wysokości i lęk przed pająkami, ale ten lęk przed pająkami na szczęście przechodzi :)

3. Najlepszy prezent jaki kiedykolwiek dostałaś?
Gitara i keyboard :D

4. Ulubiona piosenka?
One Direction - Little Thing i Moments
Little Mix - Little Me
Austin Mahone - What About Love

5. Ulubiony kolor? Dlaczego?
Niebieski. Dlaczego? Nie wiem, po prostu bardzo mi się podoba xD

6. Ulubione miasto?
Londyn. Wiedeń

7. Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje?
Z rodzicami i przyjaciółką w górach *.*

8. Film, na którym płakałaś.
Dużo ich jest...

9. Lubisz imprezy?
Pewnie :D

10.  Ile masz lat?
 14,  w marcu 15

11. Ulubiony zespół?
One Direction, Little Mix

1. Ile masz lat?
14, w marcu 15 :)

2. Gdzie mieszkasz?
W domu

3. Kim chciała byś być w przyszłości?
Tancerką, grać w zespole, piosenkarką lub nwm

4. Dlaczego piszesz opowiadania?
Bo lubię i mam trochę pomysłów

5. Twój ulubiony kolor?
Niebieski

6. Ulubione danie?
Pizza

7. Ulubiony przedmiot w szkole
Niemiecki

8. Czy należysz do jakiś fandomów?
Tak :)  Directioner, Mixer, Potterhead, Mahomie, Selenator.

9. Jakie jest twoje największe marzenie?
To marzenie, więc go nie powiem. Ale gdyby się spełniło była bym najszczęśliwszą osobą na całym świecie *.*

10.  Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond

Teraz pytania do nominowanych :)

1. Co skłoniło cie do założenia bloga? 
2. Jakie jest twoje hobby ?
3. Ulubiony film?
4. Ulubiona piosenka?
5. Do jakich fandomów należysz?
6. Ulubiony kolor?
7. Za co cenisz swoich przyjaciół? 
8. Ulubiony blog?
9. Ulubiony przedmiot? 
10. Kto jest twoim idolem?
11. Ulubiona potrawa?

Dziękuję jeszcze raz bardzo za nominacje! <3 Kocham was ;**

PS Następny rozdział pojawi się, gdy po ostatnim rozdziałem będzie 15 komentarzy, brakuje wam tylko dwóch :) 





  

1 komentarz:

  1. Dziękuje, bardzo bardzo.Nawet nie wiesz jaką satysfakcję daje mi to że zostałam znowu nominowana. Z tego co widzę ty też zostałaś nominowana kilkakrotnie.Mam nadzieję że się na mnie nie obrazisz za to że nie odpowiem na Libsten Awards.Po prostu nie potrafię znaleźć blogów.Więc jeszcze raz bardzo dziękuje i życzę Szampańskiej zabawy w Sylwestra!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Chciałbym też, aby KAŻDY kto przeczytał ten rozdział dodał komentarz.
Jeżeli każdy z was będzie dodawać komentarze, to rozdziały za pewne będą pojawiać się szybciej, bo będę je miała dla kogo pisać i będę je pisać z radością, a nie tak jak było nie dawno...